Wyszukiwarka

Aktualności

30 kwietnia 2021

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy zatrudni lekarzy specjalistów anestezjologii i intensywnej terapii.

Kontakt: kadry@zozbrodnica.pl

Prosimy, aby osoby zainteresowane ofertą przesłały dokumenty aplikacyjne
z treścią poniższej klauzuli:
“Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. w zw. z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Zespół Opieki
Zdrowotnej w Brodnicy, adres: ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: iod@zozbrodnica.pl;
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit.
a) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art.
22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do
pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
W przypadku nawiązania współpracy w ramach umowy cywilnoprawnej tj. umowy
zlecenia, Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę
w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne
stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia
procesu naboru, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. .
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w
naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest
brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe

 

16 kwietnia 2021

ZOZ w Brodnicy wykonuje antygenowe testy ilościowe SARS-CoVG-2 z wynikiem w języku polskimi i angielskim.

Cena 150zł. Pobieranie na terenie szpitala w godz. 9.00 – 10.00.

Obiór wyników w laboratorium w godz. 15.00 – 19.00.

Posted in Aktualności
16 kwietnia 2021

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy zatrudnieni pielęgniarki anestezjologiczne.

Kontakt: kadry@zozbrodnica.pl

Prosimy, aby osoby zainteresowane ofertą przesłały dokumenty aplikacyjne
z treścią poniższej klauzuli:
“Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. w zw. z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Zespół Opieki
Zdrowotnej w Brodnicy, adres: ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: iod@zozbrodnica.pl;
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit.
a) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art.
22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do
pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
W przypadku nawiązania współpracy w ramach umowy cywilnoprawnej tj. umowy
zlecenia, Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę
w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne
stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia
procesu naboru, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. .
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w
naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest
brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe

18 marca 2021

Od 16 marca zmieniają się zasady korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej. Kiedy skorzystasz z wizyty stacjonarnej, a kiedy z teleporady?

Lekarz pierwszego kontaktu nie może, poza kilkoma sytuacjami, narzucić Ci wizyty w formie teleporady. To Ty wybierasz, jaką formę wizyty preferujesz.

Kiedy bezpośrednia wizyta

Twój lekarz nie może odmówić Ci bezpośredniej wizyty, gdy:

  1. Nie wyrażasz zgody na teleporadę – Ty lub Twój opiekun ustawowy.
  2. Cierpisz na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie lub zmieniły się objawy.
  3. Istnieje podejrzenie choroby nowotworowej.
  4. Twoje dziecko nie ma jeszcze 6 lat.
  5. Masz pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazałeś w deklaracji wyboru.
Lekarz odmawia przyjęcia Cię bezpośrednio w placówce? Zadzwoń na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 i zgłoś tę oraz inne nieprawidłowości.
Kiedy teleporada

Korzystasz z teleporady, gdy:

  1. Istnieje podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
  2. Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  3. Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  4. Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
  5. Twoje dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.

Co uzyskasz przez teleporadę u swojego lekarza

  • zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-skierowanie
  • zlecenie na test na koronawirusa
  • e-receptę
  • sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli Twój stan zdrowia będzie tego wymagał).
Jakie obowiązki informacyjne ma placówka lecznicza

Placówka lecznicza podstawowej opieki zdrowotnej ma obowiązek informować o warunkach udzielania teleporad. Musi to robić:

  • w miejscu leczenia
  • na stronie internetowej
  • telefonicznie na Twoją prośbę.

Informacja powinna zawierać następujące dane:

  • listę świadczeń, które są udzielane wyłącznie w formie bezpośredniej wizyty
  • system, przez który lekarze udzielają teleporad
  • sposób ustalenia terminu teleporady
  • sposób nawiązania kontaktu przez placówkę POZ z pacjentem w celu udzielenia teleporady oraz sposób jej udzielenia
  • sposób postępowania, gdy teleporada jest anulowana, bo pacjent nie jest dostępny w ustalonym terminie (placówka musi podjąć co najmniej 3 próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut)
  • możliwość skorzystania ze stacjonarnej wizyty, gdy jest ona niezbędna
  • instrukcje o:
    • sposobie realizacji e-recepty
    • sposobie realizacji e-skierowania
    • sposobie realizacji e-zlecenia na wyroby medyczne
    • sposobie realizacji zlecenia badań dodatkowych, w szczególności laboratoryjnych lub obrazowych
    • możliwości założenia przez pacjenta Internetowego Konta Pacjenta.

 

Termin realizowania teleporady

Teleporada jest udzielana w jednym z dwóch terminów:

  • nie później niż w pierwszym dniu roboczym po dniu zgłoszenia się pacjenta do placówki – za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, systemu łączności lub osobiście
  • w późniejszym terminie, jeśli ustalimy go w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym.

 

Jak przebiega teleporada
  1. Przed udzieleniem teleporady potwierdzenie tożsamość pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru, okazanych przy wideoporadzie (np. dowód osobisty) albo wskazanych w Internetowym Koncie Pacjenta.
  2. Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
  3. Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
  4. Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
  5. Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.
Gdzie do lekarza

Jeśli Twoja przychodnia została zamknięta, skorzystaj z innej. Na stronach internetowych oddziałów wojewódzkich NFZ znajdziesz aktualne:

  • listy poradni POZ, które udzielają teleporad
  • wykazy otwartych poradni specjalistycznych, gabinetów ginekologicznych i stomatologicznych.

https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-oddzialow/gdzie-sie-leczyc-w-czasie-epidemii-koronawirusa,401.html

Posted in Aktualności
17 marca 2021

Do połowy marca b.r. w naszym szpitalu  zaszczepiliśmy przeciw covid-19 prawie 3 tys. pacjentów. Na oddział covidowy przyjęliśmy 260 pacjentów.

 

Posted in Aktualności
12 marca 2021

W związku z rosnącą liczbą zachorowań na covid-19 Wojewoda kujawsko-pomorski zdecydował o powiększeniu w brodnickim Szpitalu Powiatowym oddziału covidowego o kolejne 11 łóżek , w tym jedno respiratorowe. Dyrekcja szpitala podjęła więc szybkie działania dostosowywania pomieszczeń na ten cel, tak aby już w poniedziałek 15 marca można było przyjmować kolejnych pacjentów, przy czym czynione są wszelkie starania aby nie wpłynęło to na funkcjonowanie całego szpitala i na leczenie w pozostałych obszarach.  Łącznie oddział covidowy, który funkcjonuje w brodnickim szpitalu nieprzerwanie od jesieni ubiegłego roku, będzie liczył 51 łóżek, w tym 6 respiratorowych. Szpital powiększa także personel medyczny. Osoby o różnych specjalnościach medycznych (lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni) mogą zgłaszać swoją chęć do pracy na kontakt: kadry@zozbrodnica.pl.

Posted in Aktualności
4 marca 2021

Od 1 marca w naszym szpitalu działa nowa firma cateringowa obsługująca żywienie pacjentów.

Zapraszamy poniżej na filmowy materiał informacyjny:

Posted in Aktualności
2 marca 2021

Od 11 marca uzdrowiska wznawiają działalność. Pacjenci, którzy czekają na leczenie uzdrowiskowe, będą mogli rozpocząć je na podstawie skierowania, potwierdzonego przez oddział wojewódzki NFZ. O terminie rozpoczęcia leczenia powiadomimy pacjentów listownie lub telefonicznie.

Ważne:

Warunkiem rozpoczęcia leczenia jest:

  • negatywny wynik testu diagnostycznego w kierunku SARS-CoV-2,

albo

  • zaszczepienie pacjenta przeciwko COVID-19 (dwie dawki).

Przed wyjazdem na leczenie, prosimy o kontakt z sanatorium i podanie swojego aktualnego numer telefonu.

 

Bezpłatny test przed rozpoczęciem leczenia

Test będzie można wykonać nie wcześniej niż 4 dni przed terminem rozpoczęcia leczenia uzdrowiskowego, we wskazanych punktach pobrań zwanych drive-thru.

Informacja o terminie i miejscu wykonania testu zostanie wysłana SMS-em, przez system eKolejka. Nie jest potrzebne żadne dodatkowe skierowanie na badanie.

Test sfinansuje Narodowy Fundusz Zdrowia. O wyniku testu, przed wyjazdem, poinformuje pacjenta uzdrowisko, do którego pacjent został skierowany. W przypadku negatywnego wyniku testu – uzdrowisko potwierdzi telefonicznie rozpoczęcie leczenia.

 

Co w przypadku zaszczepionych pacjentów?

Jeżeli pacjent został zaszczepiony, nie ma obowiązku wykonania testu w kierunku SARS-CoV-2.

 

W uzdrowisku pacjent jest bezpieczny

Pacjenci podczas leczenia uzdrowiskowego mogą czuć się bezpiecznie, ponieważ:

  • personel udzielający świadczeń w uzdrowisku został zaszczepiony
  • obiekty uzdrowiskowe spełniają restrykcyjne normy sanitarne GIS
  • wszyscy pacjenci  przebywający w sanatorium posiadają negatywny wynik testu na obecność wirusa SARS-CoV-2 lub zostali zaszczepieni.

(źródło: NFZ )

Posted in Aktualności
25 lutego 2021

Czy wkrótce powiatowe szpitale zarządzane będą centralnie? Powołanie pod koniec grudnia ub.r. przez Ministra Zdrowia Zespołu ds. przygotowania rozwiązań legislacyjnych dotyczących restrukturyzacji podmiotów leczniczych wykonujących działalność leczniczą w zakresie szpitali powiatowych wywołało ogromne zaniepokojenie. Związek Powiatów Polskich oraz Konwent Powiatów Województwa Kujawsko-Pomorskiego przedstawiły w związku z tym swoje stanowiska. Sprawę skomentował również starosta brodnicki Piotr Boiński – materiał filmowy:

 

Posted in Aktualności
24 stycznia 2021

Szanowni Państwo,
22 stycznia rozpoczął się etap rejestracji na szczepienia dla grupy 70+. Jednak ze względu na ograniczoną dostępność szczepionki najprawdopodobniej nie wszyscy
zostaną umówieni w procesie rejestracji na konkretne terminy szczepień. Dla pozostałych osób powyżej 70. roku życia zainteresowanych szczepieniem przeciw
udostępniamy możliwość zgłoszenia się na szczepienia poprzez infolinię i formularz internetowy.

– zgłoszenie chęci szczepienia możliwe jest na infolinii 989, która w przypadku braku wolnych terminów oddzwoni do pacjenta
– wsparcie w wypełnieniu formularza dla pacjentów dostępnego na stronie https://szczepimysie.pacjent.gov.pl/ .

Każda osoba, która wypełni formularz zostanie poinformowana o możliwości rejestracji na konkretny termin szczepienia.

Posted in Aktualności